Oferujemy profesjonalny Serwis Gwarancyjny i Pogwarancyjny dla naszych produktów. Dysponujemy własna flotą samochodów i przeszkolonymi serwisantami. Części do naszych produktów wysyłamy kurierem w ciągu 72h od uznania zlecenia.
Jeśli masz pytania dotyczące swojego silosu, skontaktuj się z nami:
od poniedziałku do piątku w godzinach: 7.00 – 15.00
W celu oceny sytuacji i ustaleniu szczegółów reklamacji / naprawy / montażu żmijki wymagane jest przesłanie kilku zdjęć z krótkim opisem jakiej sprawy / fermy to dotyczy, na e-mailem lub MMS telefonu komórkowego na numer Serwisu tel. 505 672 736
Przypominamy, że dokonanie naprawy, oceny szczelności , podwyższenia silosu, zmiany konstrukcyjnej, montażu żmijek możemy dokonać tylko przy pustym silosie. W przypadku braku opróżnienia silosu, mimo ostatecznego potwierdzenia dzień wcześniej terminu wizyty z pracownikiem serwisu , zgłaszający poniesie koszt dojazdu ekipy serwisowej. Większość zmian konstrukcyjnych wymaga położenia silosu paszowego.